Kandidat til Regionsleder elect elect

Henning Thomsen

Medlem af Aalborg Y’ Men’s Club Budolfi.

Mine Idéer som kommende RD Jeg vil gerne fortsætte, følge op på og efter behov justere de mange gode initiativer, der er taget over de seneste år og dermed fremme en udvikling af Y’s Men Region Danmark som en bevægelse i bevægelse. Det, der karakteriserer os, skal selvfølgelig fortsat være den diakoni og tjeneste, de gode venskaber og den personlige udvikling, som udspringer af et godt klubarbejde. Vi har et fantastisk koncept, men der er behov for fornyelser, og det er nødvendigt at tænke i en bredere målgruppe, hvis vi vil være flere, og det ser jeg gerne, vi bliver. Jeg vil ikke sætte tal på, for indsatsen skal være langsigtet, der skal sås nogle frø, og det skal vi alle være med til. Når resultaterne viser sig, vil det dermed være resultatet af fælles anstrengelser og ikke én mands værk.

Jeg vil gerne at vi fremover i højere grad skaber mulighed for at føle os som en del af en international, verdensomspændende bevægelse uden nødvendigvis i større grad at rejse kloden rundt for at mødes. Der er jo mange digitale muligheder i dag. Jeg mener, vi må gøre en større indsats for at følge med tiden og ikke være for tilbageholdende med fornyelse. Det gælder selvfølgelig især hvor det giver mening i forhold til vore overordnede formål. Vi må arbejde på at skabe en større synlighed i lokalområderne og på det kirkelige danmarkskort og meget gerne på at opbygge en grønnere og mere ungdommelig profil. Det kan bl.a. ske gennem mere proaktive initiativer og samarbejder i vore lokalområder og på andre niveauer.

Hent biodata...